Scott's resistance bands arm workout

Vandaag weer een uitdagende training van Trainger Scott met de resistance bands; Scott resistance bands workout 3! Leg jouw resistance bands en een matje klaar en maak je klaar voor deze intensieve workout voor jouw armen!
Vandaag beginnen we met een tri-set voor de triceps, we doen 2 variaties op een skull crusher en 1 pull over. Voer elke oefening uit voor 8 herhalingen met een totaal van 24 herhalingen voor 3 rondes.
De volgende oefening is een eenarmige tricep kickback, belangrijk is dat je de elleboog dicht tegen je lichaam houdt en alleen je onderarm beweegt. Herhaal voor 3 rondes tussen de 8-10 herhalingen.
Nu gaan we door naar de biceps en we beginnen met een curl variatie op de knieën. Begin de curl uit te voeren met 1 arm terwijl je de andere arm actief vasthoud, doe 8 herhalingen voordat je van arm wisseld. Na dit curl je met beide armen voor 8 herhalingen en de laatste herhaling houdt je actief vast voor 8 seconden.
Dan alweer de laatste oefening, dit keer zonder elastiek. We doen een lichaamsgewicht variatie skull crusher.
Ik hoop dat jullie hebben genoten en tot de volgende video.
Scott van Olympic Gym Amsterdam
Interesse in een andere Resistance bands workout? Probeer Scott's resistance bands workout 1 of de tweede video uit deze reeks!

English:

We’re going to start of with a tri-set, we’ll do the variations of skull crushers and a pull over. Perform each exercise for 8 reps with a total of 24, repeat for 3 rounds.
The second exercise are single arm tricep kickbacks, important that you tuck the elbow in and only move the forearm. Repeat for 3 rounds of 8-10 reps.
Next up are kneeling bicep curls, we’ll start of with a hold on one arm whilst doing the reps with the other arm, switch after 8 reps. From here we’ll curl using both arms for 8 reps and afterwards a hold for 8 seconds.
The last one for the biceps are the seated hammer curl, this time we’ll start and finish the movement of with a hold for 8 seconds.
And then the last exercise isn’t with a band, but it’s ones again a modified bodyweight skull crusher.
Hope you enjoyed! See you in the next one.
Scott Olympic Gym Amsterdam
Want to try another resistance bands workout? Try Scott's resistance bands workout 1 or the second video from this mini series!

Artikelen in Scott's Resistance bands arm workout