arrow_drop_up arrow_drop_down

Chest Arms Core workout

Chest arms core workout

Een heerlijke workout voor jouw vrijdag door Olympic Gym Amsterdam trainer Mitchell Spel. Deze CAC workout (chest, arms, core) is op de borst, de armen en de core spiergroepen gericht. Doe elke oefening 20 seconden en doe de oefeningen achtereen, hierna 30-60 seconden rust, 4 sets in totaal. Veel plezier en tot de volgende workout!

Check het filmpje en de oefeningen, en volg de beschrijving onder het filmpje, let’s go!

Push-up wijd; goede oefening voor de borst, armen en core! Push-up; goede oefening voor de borst armen en core! De armen staan hier op schouderbreedte waardoor de borst weer anders belast wordt dan bij de wijde positie. Push-up smal; goede oefening voor de borst, armen en core! Hier wordt meer accent gelegd op de triceps (achterkant van de armen) in tegenstelling tot de andere variaties van deze oefening. Floor press + Leg raise hold; goede oefening voor het kweken van een sterke buik en borstpieren! Ook train je hierbij de mind muscle connectie tussen je core en in dit geval de spieren in de bovenste extremiteiten van je lichaam. Floor Chest Fly + Leg raise hold; goede oefening voor het kweken van een sterke buik en borstpieren! Ook train je hierbij de mind muscle connectie tussen je core en in dit geval de spieren in de bovenste extremiteiten van je lichaam. Floor French press + Leg raise hold; goede oefening voor de triceps (achterkant van de armen) en natuurlijk weer de buik! Zorg ervoor dat je, net zoals in de video, de armen niet recht boven de borst houdt, maar iets erachter. Zo zorg je voor constante spanning. Stay healthy, stay strong! – Team Olympic Gym Amsterdam Music: https://www.bensound.com For our English clients read below: A lovely Friday workout by Olympic Gym Amsterdam trainer Mitchell Spel. This CAC workout is aimed at the chest, arms and core muscle groups. Do every exercises for 20 seconds in one go, aftwards rest for 30-60 seconds and repeat this for 4 sets in total. Enjoy and see you at the next workout! Check the clip for the exercises. Push-up wide; Great exercise for the chest, arms and core! Push-up; great exercise for the chest, arms and core! The arms are shoulderwidth apart so the chest gets different tension than the last exercise. Push-up small; a good exercise for the chest, arms and core! You’ll put more focus on the triceps because of the smaller stance with the hands. Floor press + Leg raise hold; great exercise for getting a strong core and chest muscles! You’ll also train the mind muscle connection between the core and the muscles in your upper body. Floor Chest Fly + Leg raise hold; great exercise for getting a strong core and chest muscles. Also a good way to train the mind muscle connection between the core and chest. Floor French press + Leg raise hold; great exercise for the triceps (back of the arms) and offcourse again the abdomen. Make sure you keep your arms not straight above the chest but a little behind. This way you’ll keep constant tension. Music: https://www.bensound.com

Push-up wijd; goede oefening voor de borst, armen en core!

Push-up; goede oefening voor de borst armen en core! De armen staan hier op schouderbreedte waardoor de borst weer anders belast wordt dan bij de wijde positie.

Push-up smal; goede oefening voor de borst, armen en core! Hier wordt meer accent gelegd op de triceps (achterkant van de armen) in tegenstelling tot de andere variaties van deze oefening.

Floor press + Leg raise hold; goede oefening voor het kweken van een sterke buik en borstpieren! Ook train je hierbij de mind muscle connectie tussen je core en in dit geval de spieren in de bovenste extremiteiten van je lichaam.

Floor Chest Fly + Leg raise hold; goede oefening voor het kweken van een sterke buik en borstpieren! Ook train je hierbij de mind muscle connectie tussen je core en in dit geval de spieren in de bovenste extremiteiten van je lichaam.

Floor French press + Leg raise hold; goede oefening voor de triceps (achterkant van de armen) en natuurlijk weer de buik! Zorg ervoor dat je, net zoals in de video, de armen niet recht boven de borst houdt, maar iets erachter. Zo zorg je voor constante spanning.

Stay healthy, stay strong! – Team Olympic Gym Amsterdam

Interesse in nog een workout?! Probeer eens de 15 minute step workout van Jari of de Homeworkout van Scott

Music: https://www.bensound.com

For our English clients read below:

A lovely Friday workout by Olympic Gym Amsterdam trainer Mitchell Spel. This CAC workout is aimed at the chest, arms and core muscle groups. Do every exercises for 20 seconds in one go, aftwards rest for 30-60 seconds and repeat this for 4 sets in total. Enjoy and see you at the next workout!

Check the clip for the exercises.

Push-up wide; Great exercise for the chest, arms and core!

Push-up; great exercise for the chest, arms and core! The arms are shoulderwidth apart so the chest gets different tension than the last exercise.

Push-up small; a good exercise for the chest, arms and core! You’ll put more focus on the triceps because of the smaller stance with the hands.

Floor press + Leg raise hold; great exercise for getting a strong core and chest muscles! You’ll also train the mind muscle connection between the core and the muscles in your upper body.

Floor Chest Fly + Leg raise hold; great exercise for getting a strong core and chest muscles. Also a good way to train the mind muscle connection between the core and chest.

Floor French press + Leg raise hold; great exercise for the triceps (back of the arms) and offcourse again the abdomen. Make sure you keep your arms not straight above the chest but a little behind. This way you’ll keep constant tension.

Stay healthy, stay strong! – Team Olympic Gym Amsterdam

Interested in more home workouts? Try Jari’s 15 minute step workout or the Homeworkout from Scott!

Music: https://www.bensound.com

Over de schrijver
Reactie plaatsen