arrow_drop_up arrow_drop_down
Boksen in Amsterdam

GRIT Strength in Amsterdam Zuid?

Probeer het nu uit bij Olympic Gym! 

Gratis proefles
1

Les elke week!

1.040+

GRIT lessen gegeven

20 jaar 

Intensieve GRIT workouts

10.000 kilo's

Afgevallen door deelnemers

Joost mag het weten

Joost Hazes

Oprichter en hoofdtrainer

Olympic Gym

"GRIT Strength is ideaal om kracht op te bouwen"

GRIT Strength is een relatief korte groepsles waar alles in zit. Het tempo ligt hoog, maar door goed op jouw techniek te letten behaal is zelfs in deze relatief korte groepslessen al resultaat. Dat maakt GRIT Strength ideaal om kracht op te bouwen.

Wat is GRIT Strength?

LES MILLS GRIT™ Strength is een high-intensity interval training van 30 minuten. Je wordt tot het uiterste gepusht en daar voorbij! Je traint met een halter, gewichtschijven en je eigen lichaamsgewicht. Dit alles onder het toeziend oog van een gelicenceerd Les Mills instructeur. Met deze begeleiding en de aanwezigheid van andere sporters die het beste uit zichzelf willen halen, zul je versteld staan van hoe hard je kunt trainen. En het beste van alles: je behaalt de resultaten waar je naar op zoek bent.

Voor wie is GRIT Strength? 

Voor de GRIT Strength workout zijn er drie opties voor alle niveaus. Als je nieuw bent, begin dan met zeer lichte gewichten. Je moet eerst aan de herhalingen en bewegingen wennen. Je zult zien dat jouw kracht na een paar sessies toeneemt. GRIT Strength is geschikt voor alle niveau's sporters.

Hoe lang duurt een les?

Een les duurt gemiddeld zo'n 30 minuten, met in en uitloop van de voorafgaande les. 30 minuten vol intensiteit om jouw doelen te bereiken. Zorg dat je bij een les altijd water en een handdoek bij de hand hebt en zaalschoenen draagt.

Welke spiergroepen train ik? 

GRIT Strength is een groepsles waarbij je jouw gehele lichaam traint elke workout opnieuw. Zorg voor maximum resultaat dat je deze workout combineert met andere trainingsdagen in de week zodat jouw lichaam echt stappen kan gaan maken.

Wanneer is GRIT Strength? 

Benieuwd wanneer je deze geweldige les kan volgen? Klik dan hieronder voor ons groepslesrooster. 

GRIT Strength

Een groepsles met iets voor iedereen.

Wat zeggen onze klanten over GRIT Strength?

GRIT Strength bij Olympic Gym is de ideale combinatie van kracht en cardio en je voelt jezelf elke week sterker worden. Ik kan het iedereen aanraden! 
Some person - Company BV
Nog nooit zoveel progressie geboekt bij een groepsles als bij GRIT Strength bij Olympic Gym. En ik doe al jaren fitness maar Bodypump is zoveel leuker!
Some person - Company BV
GRIT Strength laat je zweten als nooit tevoren. De eerste keer dat je deelneemt is het oprecht pittig, elke keer gaat het beter, de burn blijft echter elke week ;)! 
Some person - Company BV

Waarom werkt GRIT Strength?

Bij alle lessen wordt er gebruik gemaakt van een stang (bar genoemd bij GRIT Strength) met gewichtsschijven en een step. Je moet sportkleding dragen en sportschoenen. Breng daarnaast je eigen bidon en een handdoek mee. Daarnaast hebben wij matjes in de zaal beschikbaar en zorgt de enthousiaste instructeur voor de rest. 

Hoe vaak moet ik GRIT Strength doen?

Tijdens een les daag je alle grote spiergroepen uit, dus we raden je aan 1 les per week te volgen en af te wisselen met andere groepslessen. Zorg verder ervoor dat je een rustdag tussen sessies hebt zitten. Voeg hier twee tot drie cardio lessen aan toe en je hebt een strakker en slanker lichaam in no time. 

Wat heb je nodig bij GRIT Strength?

Bij alle lessen wordt er gebruik gemaakt van een stang (bar genoemd bij GRIT Strength) met gewichtsschijven en een step. Je moet sportkleding dragen en sportschoenen. Breng daarnaast je eigen bidon en een handdoek mee. Daarnaast hebben wij matjes in de zaal beschikbaar en zorgt de enthousiaste instructeur voor de rest. 

Voordelen van GRIT Strength in Amsterdam Zuid bij Olympic Gym

De 5 voordelen van GRIT Strength bij Olympic Gym

Je boekt snel resultaten

Verbrandt tot wel 340 calorieën per les; afhankelijk van jouw lichaamswaarden.

Je krijgt een gespierd en atletisch lichaam

Door regelmatig GRIT Strength te beoefenen bouw je niet alleen spiermassa op, je wordt ook sterker. 

Je metabolisme maakt overuren, je verbrandt uren na de workout nog extra calorieën

Als jij GRIT Strength regelmatig beoefend voorkom je een verlaging van jouw stofwisselingssnelheid. 

Verbetert het Uithoudingsvermogen

Naast dat jij spieren opbouwt door Bodypump uit te voeren, verbetert Bodypump ook jouw spieruithoudingsvermogen. 

Verbetert de weerstand

Dit spreekt wellicht voor zichzelf, Bodypump verbetert de weerstand door regelmatig uit te voeren. 

Bodypump een keer uitproberen?

Klink dan snel hieronder

Gratis proefles!

Onze professionele trainers staan voor je klaar

Daniel Sabanovic

Daagt jou keer op keer uit.

Joost Hazes

Weet altijd raad.

Rim Notebaart

Laat jou voor meer terugkomen.

Wil jij een keer kennismaken? Vraag de gratis proefles aan! 

Of toch interesse in soortgelijke groepslessen?

Les Mills Bodypump

Olympic WOD