arrow_drop_up arrow_drop_down

Maandag borst workout

Maandag borst workout

Maandag is de internationale borst training dag en daarom hebben wij vandaag voor jullie een heerlijke chest workout.

1. Push ups (wanneer jij het makkelijker wilt maken doe ze vanaf de knieën)

2. Planken en leg raise (zorg dat je niet teveel draait)

3. Dips, vanaf een bankje, kruk of poef (zorg dat jij jouw benen recht houdt en ga zo laag mogelijk)

4. Pike push ups (als het niet lukt, plaats een kussen onder je hoofd om het makkelijker te maken)

5. Spider-Man push ups, wissel je benen om en om

6. Schouder tap (zorg dat je niet teveel draait)

Elke oefening 15 herhalingen. Herhaal dat voor 5 sets in totaal voor elke oefening.

Good luck!

Tot de volgende workout! – Olympic Gym Amsterdam

Interesse in een andere workout? Probeer de Deck of cards Workout of de AMRAP Benen workout!

Music: https://www.bensound.com

English:

Chest workout

1. Push up (to make it easier do the exercise on your knees)

2. Plank position and raise your leg (try not to rotate too much)

3. Bench dips (keep your legs straight and go as low as possible)

4. Pike push up (if you can’t, put a pillow under your head to make it easier)

5. Spider-Man push up switch legs

6. Shoulder tap (try not to rotate too much)

Each exercise 15 reps. Repeat that for a total of 5 rounds.

Interested in other workouts from our trainers? Try the  Deck of cards workout or the AMRAP Legs workout!

Music: https://www.bensound.com

Over de schrijver
Reactie plaatsen