Scott's advanced push workout

Scott’s advanced push workout

Dag allemaal, in deze video laat ik jullie zien hoe je een push workout kan den zonder materiaal voor gevorderden!

Check it out:

We beginnen met de eenarmige push-up met houvast, wanneer je merkt dat je onvoldoende balans hebt zet je de benen iets wijder uit elkaar. Deze oefening doen we 4 sets van 8 herhalingen.

De tweede oefening is de Pike push-up, deze oefening legt meer de focus op de schouders en ook de triceps vanwege de hoogte van je heupen, ook hier 4 sets van 8 herhalingen.

De derde oefening is de tricep extensie, hoe langer jij je lichaam maakt tijdens de oefening des te zwaarder het wordt. Ook deze oefening doen we 4 sets van 8 herhalingen.

De vierde oefening is de Slide push-up, je kunt hiervoor 2 handdoeken gebruiken op een gladde ondergrond, 4 sets van 8 herhalingen.

En we eindigen de training met een handstand hold van 30 seconden waarvan we 3 sets doen.

Succes!

English:

Hi everyone, in today’s video I’ll demonstrate an effective way to trigger the chest, shoulders and triceps without equipment for the more advanced athlete.

We’ll start the workout with a variation of the one-arm push-up, if balance is an issue during this exercise then put your legs further apart.

4 sets times 8 reps.

The next exercise is the pike push-up, this will trigger the shoulders and triceps a lot more then a regular push-up because of the angle of your hips, 4 sets times 8 reps.

Next up is the tricep extension, you can adjust the difficulty by lengthening of shortening yourself, 4 sets x 8 reps.

The fourth exercise is the slide push-up, grab hold of two towels or anything else that slides on a smooth surface, 4 sets x 8 reps.

We’re going to end this session with a handstand hold, 3 sets x 30 seconds.

Enjoy the workout!

Music: https://www.bensound.com

Over de schrijver
Reactie plaatsen